Argelaguer Vall del Llierca

Garrotxa: Argelaguer – Tortellà – Montagut i Oix – Sales de Llierca – Sant Jaume de Llierca – Fundat l´any 2005

Movistar: un negoci sense cap mal de cap

Posted by lejarza en 21 septiembre, 2016


Movistar: un negoci sense cap mal de cap

Cristina Camps Fernández, Besalú (Garrotxa)

Els dies 13 i 14 d’agost vaig anar a Andorra, i m’ha arribat una factura de 1.943 euros de Movistar, pel tema del roaming.

Segons em diuen a Movistar s’ha activat per defecte, ja que tenim un smartphone…; no van avisar de res, que el legal és avisar, doncs no.

Quan et passes de 50 euros, tinc entès o tens el 80% del consum t’han d’enviar un missatge, que és el correcte, cosa que ells no van fer.

Hem realitzat una queixa a ells (Movistar) i em contesten que van enviar un missatge, cosa que no és veritat, i que a ells els consta una modificació (cosa errònia).

Ho hem portat a consum a veure què podem fer, ja que truques a Movistar i et diuen a les 8.00 h que el mega val 10 euros, i a les 11.00 h val 8 euros, com si fos una subhasta, ridícul.

Sincerament, crec que això és un robatori i una estafa de les més grans, perquè, us heu parat a pensar que això ho facin a només 100.000 persones a tot el país? Quant facturen?

Si algú s’ha trobat amb això i em pot ajudar, a veure com ho puc fer. Gràcies.

Responder

 
