Argelaguer Vall del Llierca

Garrotxa: Argelaguer – Tortellà – Montagut i Oix – Sales de Llierca – Sant Jaume de Llierca – Fundat l´any 2005

Ajuntament d´Argelaguer comptes generals corresponents a l’any 2011

Posted by lejarza en 10 julio, 2012


Vall del Llierca Argelaguer – Tortellà – Girona: Ajuntament d´Argelaguer comptes generals corresponents a l’any 2011.-Butlletì Oficial de la Provincia de Girona (BOP) Núm. 133 – 10 de juliol de 2012 Núm. 8062 Ajuntamenr d´ Argelaguer
Edicte d’exposició pública del compte general de 2011.
Formulats els comptes generals d’aquest ajuntament corresponents a l’any 2011, s’exposen al públic junt amb els seus justificants i els informes de la Comissió de Comptes durant el termini de quinze dies i vuit més, als efectes del seu examen i presentació de reclamacions i observacions que es considerin adients contra els esmentats comptes de conformitat amb l’article 212 del RDL 2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el Text refós de la llei reguladora de les Hisendes Locals.
Argelaguer, 30 de maig de 2012 Josep Dorca i Serrat Alcalde

Argelaguer, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca, Montagut i Oix, Tortellà, Les Planes d’Hostoles, Sant Feliu de Pallerols, Sant Aniol de Finestres, Besalú, Beuda, Maià de Montcal, Sant Ferriol, Olot, Castellfollit de la Roca, Les Preses, Riudaura, Sant Joan les Fonts, La Vall de Bianya, La Vall d´en Bas, Mieres, Santa Pau Garrotxa Girona Lleida Tarragona Barcelona Catalunya Espanya Lejarza

5 comentarios to “Ajuntament d´Argelaguer comptes generals corresponents a l’any 2011”

  1. lejarza said

    Butlletì Oficial de la Provincia de Girona (BOP)
    Núm. 134 – 11 de juliol de 2012
    Núm. 8089
    AJUNTAMENT DE MONTAGUT I OIX (VALL DEL LLIERCA)
    Edicte sobre el règim de comunicació prèvia per a realitzar l’activitat
    d’acampada amb infants i joves
    El Ple de l’Ajuntament, en sessió del dia 29 de juny de 2012, adoptà,
    per unanimitat, el següent acord relatiu a la regulació del règim
    de comunicació prèvia per a realitzar l’activitat d’acampada amb
    infants i joves al municipi de Montagut i Oix, que en la seva part
    dispositiva diu:
    Primer.- Deixar sense efecte l’acord adoptat pel Ple en data 19 de
    setembre de 2003 sobre les condicions mínimes per als campaments
    juvenils i àrees d’acampada emplaçades dins l’EIN de l’Alta Garrotxa.
    Segon.- Regular el règim de comunicació prèvia per realitzar
    l’activitat d’acampada amb infants i joves prevista a l’article 7 del
    Decret 137/2003 de 10 de juny de regulació de les activitats en el
    temps lliure en les quals participen menors de 18 anys, en el sentit
    que l’entitat organitzadora de l’activitat haurà de presentar al registre
    de l’ajuntament una declaració responsable d’acord amb el
    model normalitzat de comunicació prèvia que consta com annex als
    presents acords.
    Aquesta comunicació s’haurà de realitzar amb anterioritat a la realització
    de l’activitat.
    Tercer.- En relació amb les acampades que es vulguin ubicar en
    terrenys situats dins l’EIN de l’Alta Garrotxa caldrà obtenir prèviament
    a l’inici de l’activitat informe favorable de la idoneïtat de
    l’emplaçament elegit, de conformitat amb el que disposa l’article
    12.d) de les normes especials de protecció del medi natural i del
    paisatge de l’Alta Garrotxa.
    En aquest sentit, sol·licitar i alhora facultar al Consorci de l’Alta
    Garrotxa per a redactar l’informe pertinent sobre la idoneïtat de
    l’emplaçament elegit.
    Quart.- Sotmetre a informació pública aquests acords pel termini de
    30 dies hàbils mitjançant publicació al Butlletí Oficial de la Província
    de Girona i al DOGC, juntament amb el text del model normalitzat
    de declaració responsable.
    En cas de no presentar-se al·legacions o reclamacions, l’acord esdevindrà
    definitiu.
    Cinquè.- Comunicar aquests acords a la Secretaria General de Joventut,
    a l’Àrea de Joventut del Consell Comarcal de la Garrotxa i al
    Consorci de l’Alta Garrotxa.
    Montagut, 2 de juliol de 2012
    Mònica Boix Pagès
    Alcaldessa

    ANNEX
    Comunicació prèvia d’Acampades Juvenils, en terrenys no autoritzats.
    Dades de l’entitat Organitzadora:
    Nom Entitat organitzadora:
    Nom i cognoms responsable:
    DNI/NIF/CIF:
    Adreça:
    Municipi: Codi postal:
    Telèfon: Fax: Correu electrònic:
    Dades de l’Activitat:
    Data inici: Data fi:
    Coordenades U TM o geogràfiques del lloc o altra identificació:
    Nombre infants o joves menors de 18 anys:
    Nombre de monitors (inclòs el Director/a):
    Nom director/a:
    Telèfons fix i mòbil director/a:
    Nom propietari del terreny d’acampada:
    Telèfons fix i mòbil del propietari:
    Descripció de l’activitat a realitzar:
    Declaració responsable
    Declaro sota la meva responsabilitat:
    Que l’entitat organitzadora disposa de la documentació que acredita
    la meva entitat, i la meva representació, si s’escau.
    Que les dades consignades en aquesta comunicació i en la documentació
    adjunta, si s’escau, corresponen a la realitat.
    Que l’entitat organitzadora disposa del permís per escrit del propietari
    o propietària del lloc on es realitza l’acampada juvenil, o de
    persona autoritzada per aquest.
    Que l’entitat organitzadora disposa de còpia del present escrit comunicant
    a l’ajuntament que realitzarà l’activitat.
    Que l’entitat organitzadora disposa del Pla d’emergència elaborat
    per l’entitat que realitza l’activitat d’acord amb el lloc, els dies
    i el nombre d’assistents, on hi consta, mínimament, el sistema
    d’obtenció d’informació sobre situacions de risc, el sistema d’avís i
    el pla d’evacuació.
    Que l’entitat organitzadora coneix la normativa pròpia de l’espai
    Protegit (PEIN) i disposa de l’autorització oportuna de l’òrgan gestor
    de l’espai.
    Que l’entitat organitzadora coneix la normativa vigent en matèria
    de prevenció d’incendis forestals i l’aplicarà en cas que les activitats
    es duguin a terme en terrenys forestals.
    Que l’entitat organitzadora té contractada una assegurança
    d’accidents personals que cobreixi, a més de les despeses de curació,
    un capital mínim de 3.005,06 euros en cas de mort i un capital mínim
    de 6.010,12 euros per invalidesa per accident i una assegurança
    de responsabilitat civil per cobrir els riscos derivats del desenvolupament
    de les activitats de temps lliure amb uns límits mínims de
    150.253,03 euros per víctima i 601.012,10 euros per sinistre.
    Em comprometo:
    A complir amb els requeriments que estableix el Decret 137/2003,
    de 10 de juny, de regulació de les activitats d’educació en el lleure
    en les quals participen menors de 18 anys, i concretament amb els
    requisits que estableix l’article setè:
    Al fet que el terreny escollit estarà situat fora de rambles, llits secs
    de rius o torrenteres i dels terrenys susceptibles de ser inundats.
    Al fet que el terreny escollit estarà situat fora de terrenys que resultin
    perillosos per estar propers a línies elèctriques d’alta tensió,
    indústries, instal·lacions insalubres, o bé per qualsevol altra causa.
    Al fet que el terreny escollit estarà situat a més d’1 km d’un càmping.
    Al fet que el terreny escollit estarà situat a més de 100 m de qualsevol
    via de comunicació.
    Al fet que el terreny escollit estarà situat prop d’un camí alternatiu
    que permeti l’evacuació en el cas d’un incendi
    Estic assabentat/da:
    Que l’Administració competent podrà fer les comprovacions necessàries
    relatives al compliment de les dades declarades i la tinença de
    la corresponent documentació.
    Que la inexactitud, la falsedat o l’omissió, de caràcter essencial, en
    qualsevol dada o document que acompanya aquesta declaració responsable,
    comporta dictar resolució administrativa deixant sense
    efecte el tràmit corresponent i impedint l’exercici de l’activitat comunicada
    des del moment que es coneix. Tot això sens perjudici
    d’iniciar les actuacions sancionadores corresponents i d’exigir les
    responsabilitats legals pertinents.
    I perquè així consti, signo aquesta declaració responsable.
    ____________________,a ________de______________________ de
    201__
    signatura de la persona titular, o segell de l’entitat titular i signatura
    de qui la representa

    Argelaguer, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca, Montagut i Oix, Tortellà, Les Planes d’Hostoles, Sant Feliu de Pallerols, Sant Aniol de Finestres, Besalú, Beuda, Maià de Montcal, Sant Ferriol, Olot, Castellfollit de la Roca, Les Preses, Riudaura, Sant Joan les Fonts, La Vall de Bianya, La Vall d´en Bas, Mieres, Santa Pau Garrotxa Girona Lleida Tarragona Barcelona Catalunya Espanya Lejarza

  2. lejarza said

    Butlletì Oficial de la Provincia de Girona (BOP)
    Núm. 134 – 11 de juliol de 2012
    Núm. 8095
    AJUNTAMENT DE TORTELLÀ (VALL DEL LLIERCA)
    Edicte d’aprovació inicial d’un expedient de modificació de crèdit
    Aprovat per aquest Ajuntament l’expedient de modificació de crèdit
    núm. 1/12, s’exposa al públic a la Secretaria de l’Ajuntament, en
    el termini de 15 dies hàbils, durant el qual s’admetran reclamacions
    davant d’aquesta corporació.
    En el supòsit que no es presentin reclamacions, l’acord inicial esdevindrà
    definitiu, sense necessitat d’adoptar un altre acord plenari.
    Tortellà, 3 de juliol de 2012
    Joaquim Pagès i Manté
    Alcalde

    Argelaguer, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca, Montagut i Oix, Tortellà, Les Planes d’Hostoles, Sant Feliu de Pallerols, Sant Aniol de Finestres, Besalú, Beuda, Maià de Montcal, Sant Ferriol, Olot, Castellfollit de la Roca, Les Preses, Riudaura, Sant Joan les Fonts, La Vall de Bianya, La Vall d´en Bas, Mieres, Santa Pau Garrotxa Girona Lleida Tarragona Barcelona Catalunya Espanya Lejarza

  3. lejarza said

    Butlletì Oficial de la Provincia de Girona (BOP)
    Núm. 134 – 11 de juliol de 2012
    Núm. 8093
    CONSELL COMARCAL DE LA GARROTXA
    Edicte sobre aprovació definitiva d’un preu públic
    El Ple del Consell Comarcal de la Garrotxa, en la sessió duta a terme el passat dia 10 de maig de 2012, va acordar aprovar entre
    d’altres, l’establiment i aprovació provisional de l’ordenança P006 reguladora del preu públic dels casals d’estiu de gestió
    comarcal, per a l’any 2012.
    Els acords provisionals varen ser sotmesos a informació pública en el Butlletí Oficial de la província de Girona núm. 100, de
    24 de maig de 2012 així com al diari “El Punt” de data 24 de maig de 2012.
    Durant el termini d’exposició al públic no s’ha presentat cap al·legació ni reclamació i per tant els acords han esdevingut
    aprovats amb caràcter definiu. Es publiquen íntegrament, d’acord amb el que disposa l’art. 17.4 del Reial Decret Legislatiu
    2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la Llei Reguladora de les Hisendes Locals, i als efectes de la seva
    entrada en vigència.
    Això és el que es fa públic als efectes oportuns.
    Olot, 2 de juliol de 2012
    Joan Espona i Agustín
    President

    ORDENANÇA REGULADORA DEL PREU PÚBLIC CORRESPONENT A LA PRESTACIÓ DEL SERVEI DELS CASALS D’ESTIU DE GESTIÓ COMARCAL
    Article 1.- Fonament legal
    De conformitat amb l’article 39.1.e) del Decret Legislatiu 4/2003 de 4 de novembre pel qual s’aprova el text refós de la Llei
    sobre l’organització comarcal de Catalunya i fent ús de les facultats concedides pels articles 41 al 47 i 127 del Reial Decret
    Legislatiu 2/2004 de 5 de març pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, aquest Consell
    Comarcal estableix el preu públic corresponent a la prestació del servei dels casals d’estiu que gestiona i presta el Consell
    Comarcal de la Garrotxa mitjançant conveni amb els ajuntaments de la comarca.
    Article 2.- Naixement de l’obligació
    L’obligació de pagar el preu públic neix des de que s’inicia la prestació del servei de casals d’estiu i activitats connexes, si
    bé el Consell Comarcal podrà exigir el dipòsit previ del seu import total o parcial, conforme a l’article 46 del Reial Decret
    Legislatiu 2/2004 de 5 de març pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals.
    Article 3.- Exempcions
    No hi ha exempcions.
    Article 4.- Obligats al pagament
    Estan obligats al pagament totes les persones físiques o jurídiques que siguin usuàries o beneficiaries del casals d’estiu.
    En el cas dels usuaris que són menors d’edat, el pagament correspondrà als pares, als tutors o als representants legals o als
    responsables dels beneficiaris.
    Article 5.- Quantia
    El preu públic dels serveis dels diferents casals d’estiu es determina en funció del cost real del servei i l’eventual aportació
    econòmica de l’ajuntament.
    Les quanties dels preus, amb IVA inclòs, són les següents:

    Preus per municipi:

    AJUNTAMENT CASTELLFOLLIT DE LA ROCA
    JULIOL AGOST
    25 juny al 27 juliol horari preu setmana 30 juliol al 31 agost horari preu setmana
    acollida 8:30 a 9h 5,00 € acollida 8:30-9h 5,00 €
    casal mati 9-13h 40,00 € casal mati 9-13h 40,00 €
    menjador total 1-3h 30,00 €
    casal tarda 3-6:30h 35,00 €

    AJUNTAMENT DE RIUDAURA
    JULIOL AGOST
    25 juny al 27 juliol horari preu setmana 30 juliol al 31 agost horari preu setmana
    casal matí 9-13h 40,00 € casal matí 9-13h 40,00 €
    monitoratge menjador 1-3h 15,00 € monitoratge menjador 1-3h 15,00 €
    menjador menús 31,25 € menjador menús 31,25 €
    menjador total 46,25 € menjador total 46,25 €

    AJUNTAMENT DE SANT FELIU DE PALLEROLS
    JULIOL AGOST
    25 juny al 27 juliol horari preu setmana 30 juliol al 7 setembre horari preu setmana
    casal matí 9-1h 36,00 € casal matí 36,00 €
    monitoratge menjador 1-3h 15,00 € monitoratge menjador 1-3h 15,00 €
    menjador menús 20,00 € menjador menús 20,00 €
    menjador total 35,00 € menjador total 35,00 €
    casal tarda 3-6h 30,00 €

    AJUNTAMENT DE SANT JAUME DE LLIERCA (VALL DEL LLIERCA)
    JULIOL SETEMBRE
    25 juny al 27 juliol horari preu setmana 3 al 7 setembre horari preu setmana
    acollida 8-9h 10,00 € acollida 8-9h 10,00 €
    casal matí 9-13h 40,00 € casal matí 9-13h 40,00 €
    menjador total 1-3h 28,75 € menjador total 1-3h 28,75 €
    casal tarda 3-5h 20,00 € casal tarda 3-5h 20,00 €

    AJUNTAMENT DE SANTA PAU
    JULIOL AGOST
    25 juny-27 juliol horari preu setmana 30 juliol al 7 setembre horari preu setmana
    acollida 7’30-9h 10,00 € acollida 7’30-9h 10,00 €
    casal matí 9-13h 40€ / 38€* casal matí 9-13h 40€ / 38€*
    monitoratge menjador 1-3h 15,00 € monitoratge menjador 1-3h 15,00 €
    menjador menús 20,00 € menjador menús 20,00 €
    menjador total 35,00 € menjador total 35,00 €
    casal tarda 15-19 h 40€ / 38€* casal tarda 15-19 h 40€ / 38€*

    AJUNTAMENT DE VALL DE BIANYA
    JULIOL AGOST
    25 juny al 27 juliol horari preu setmana 30 juliol al 31 agost horari preu setmana
    acollida 8-9h 10,00 € acollida 8-9h 10,00 €
    casal mati 9-13h 40€ / 34€* casal mati 9-13h 40€ / 34€*
    monitoratge menjador 1-3h 15,00 € monitoratge menjador 1-3h 15,00 €
    menjador menús 20,00 € menjador menús 20,00 €
    menjador total 35,00 € menjador total 35,00 €
    casal tarda 3-6h 30€ / 26€* casal tarda 3-6h 30€ / 26€*

    En els casals dels municipis de Santa Pau i Vall de Bianya s’estableixen dos preus en funció de si l’usuari està empadronat al
    municipi o no. El preu marcat en asterisc correspon al preu bonificat per l’ajuntament en favor dels empadronats en el seu
    municipi.
    Preu per sortida mancomunada (un dia sencer): …………………………………………………………………………………………. 7€/participant.
    Preu de les colònies mancomunades (dos dies amb una pernoctació): …………………………………………………………30€/participant.
    Article 6.- Bonificacions
    Es bonificarà el preus de l’hora de casal matí i tarda i l’acollida en un 10% a partir del segon germà/na inscrit.
    Article 7.-Normes de gestió
    L’obligació de pagar el preu públic neix des de que s’inicia la prestació del servei, que es fixa en el moment que es realitzar la
    inscripció. El beneficiari del servei o el seu tutor legal faran efectiu del pagament dels serveis en règim de autoliquidació en
    el moment de fer la sol·licitud i inscripció dels serveis.
    Article 8.- Impagament
    En cas d’impagament el beneficiari serà exclòs del servei i se seguirà el procediment de constrenyiment en via executiva
    prevista en el Reglament General de Recaptació.
    Article 9.- Publicitat
    L’acord d’establiment d’aquests preus públic es publicaran al Butlletí Oficial de la província de Girona i es faran públics en el
    tauler d’anuncis de la Corporació i als centres educatius corresponents.
    Article 10.- Vigència
    El preu públic entrarà en vigor definitivament quan esdevingui ferm mitjançant la publicació íntegra del text de l’ordenança
    en el Butlletí Oficial de la Província de Girona i fins que no es derogui o modifiqui de forma expressa.
    Article 11.- Remissió normativa
    En tot el que no estigui previst en aquesta ordenança, s´aplicarà el que estableix el Reial Decret Legislatiu 2/2004 de 5 de març
    pel qual s’aprova el text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals, la Llei 8/1989, de 13 d’abril de taxes i preus públics,
    i el Reial Decret 939/2005, de 29 de juliol, pel qual s’aprova el Reglament General de Recaptació.

    Argelaguer, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca, Montagut i Oix, Tortellà, Les Planes d’Hostoles, Sant Feliu de Pallerols, Sant Aniol de Finestres, Besalú, Beuda, Maià de Montcal, Sant Ferriol, Olot, Castellfollit de la Roca, Les Preses, Riudaura, Sant Joan les Fonts, La Vall de Bianya, La Vall d´en Bas, Mieres, Santa Pau Garrotxa Girona Lleida Tarragona Barcelona Catalunya Espanya Lejarza

  4. lejarza said

    (BOP) Butlletì Oficial de la Provincia de Girona
    Núm. 136 – 13 de juliol de 2012
    Núm. 8191
    AJUNTAMENT DE MONTAGUT I OIX (VALL DEL LLIERCA)
    Edicte sobre aprovació provisional de modificació de l’Ordenança fiscal
    núm. 12 reguladora de la Taxa pel subministrament d’aigua
    El Ple de l’Ajuntament, en sessió celebrada el dia 29 de juny de 2012,
    va aprovar, provisionalment, la modificació de les tarifes corresponents
    a l’ordenança fiscal núm. 12 reguladora de la Taxa pel subministrament
    d’aigua amb motiu de les novetats introduïdes per
    la Llei 5/2012, de 20 de març, de mesures fiscals i financeres i de
    creació de l’impost sobre les estades en establiments turístics.
    De conformitat amb allò que preveu l’article 17 del Reial Decret Legislatiu
    2/2004, de 5 de març, pel qual s’aprova el text refós de la
    Llei reguladora de les Hisendes Locals, l’expedient es sotmet a informació
    pública, durant el termini de trenta dies, a comptar des de
    l’endemà de la publicació d’aquest edicte en el Butlletí Oficial de la
    Província de Girona, als efectes que els interessats puguin consultar
    l’expedient a l’Ajuntament i presentar les reclamacions que considerin
    oportunes.
    En cas de no presentar-se reclamacions, l’acord provisional
    s’entendrà elevat a definitiu sense necessitat d’adoptar un nou
    acord i es procedirà a la publicació del text íntegre de les modificacions
    acordades.
    Montagut, 5 de juliol de 2012
    Mònica Boix Pagès
    Alcaldessa

    Argelaguer, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca, Montagut i Oix, Tortellà, Les Planes d’Hostoles, Sant Feliu de Pallerols, Sant Aniol de Finestres, Besalú, Beuda, Maià de Montcal, Sant Ferriol, Olot, Castellfollit de la Roca, Les Preses, Riudaura, Sant Joan les Fonts, La Vall de Bianya, La Vall d´en Bas, Mieres, Santa Pau Garrotxa Girona Lleida Tarragona Barcelona Catalunya Espanya Lejarza

  5. lejarza said

    Butlletì Oficial de la Provincia de Girona (BOP)
    Núm. 158 – 16 d’agost de 2012
    Núm. 9523
    Xarxa Local de Municipis de la Diputació de Girona (XALOC)
    Edicte d’exposició pública de padrons i cobrament en període de pagament voluntari
    Mitjançant el present edicte, i als efectes de notificació col.lectiva de conformitat amb els articles 102.3 de la Llei 58/2003,
    general tributària i 23, 24 i 25 del Reglament general de recaptació, es posa en coneixement dels subjectes passius i altres
    interessats que els padrons corresponents a l’Impostos que es detallen tot seguit, dels municipis que tenen delegada la seva
    gestió i recaptació a XALOC es troben exposats al públic al taulell d’anuncis dels ajuntaments d’aquests municipis i al de les
    oficines de la Xarxa Local de Municipis Gironins (XALOC) de la Diputació de Girona (Av. Sant Francesc, 29, 1er – Girona) per
    un període d’UN MES, comptat des de l’endemà de la publicació d’aquest anunci.
    El termini de pagament en període voluntari d’aquests tributs s’iniciarà el dia 01/09/2012 i finalitzarà 31/10/2012
    RECURSOS I SUSPENSIÓ DEL PROCEDIMENT
    De conformitat amb l’article 14.2 del text refós de la Llei reguladora de les hisendes locals (RDL 2/2004, de 5 de març) contra
    els actes d’aplicació i efectivitat dels tributs i resta d’ingressos de dret públic de les entitats locals es podrà interposar recurs
    de reposició, en el termini d’un mes a comptar des de l’endemà de la data de finalització del període d’exposició pública.
    No obstant, la interposició de recurs només comportarà la suspensió del procediment en els casos i condicions previstos a
    l’article 73 del Reglament General de Recaptació.
    LLOC I FORMA DE PAGAMENT
    – Mitjançant la presentació del document – avís de pagament que els contribuents rebran al seu domicili, a les oficines de
    les següents entitats col.laboradores: Banco Bilbao Vizcaya Argentaria – Banc Santander Central Hispano – Caixa de Girona
    – Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona “La Caixa” – Caixa de Catalunya – Caja Madrid – Caixa Penedès – Ibercaja – Caixa
    Sabadell – Banc Popular – Banc Pastor – Caja Duero – CAM.
    En el cas de no recepció o pèrdua del document de pagament, es podrà sol.licitar un duplicat d’aquest a les oficines de
    XALOC.
    – Mitjançant càrrec en compte bancari per tots aquells rebuts i/o liquidacions respecte dels quals consti prèviament una ordre
    de domiciliació bancària formalitzada en la forma reglamentària corresponent
    AJORNAMENT I/O FRACCIONAMENT DEL DEUTE
    El pagament del deute tributari es podrà ajornar i/o fraccionar de conformitat amb allò que disposen els articles 81 a 84 de
    l’Ordenança general de gestió, inspecció i recaptació de XALOC, i subsidiàriament els articles 44 i següents del Reglament
    general de recaptació.
    PERÍODE EXECUTIU
    Un cop transcorregut el termini de pagament en període voluntari s’iniciarà la recaptació pel procediment de constrenyiment
    en via executiva, i s’acreditaran els corresponents interessos per mora i recàrrec de constrenyiment d’acord amb allò que
    disposen els articles 68, 69 i 70 del Reglament general de recaptació, aprovat per RD 939/2005, de 29 de juliol.
    INFORMACIÓ i CONSULTES
    Telèfon: 872081791
    Mail: gestiotributaria@xalocgirona.cat
    Annex

    PADRONS EXERCICI 2012
    AJ. CASTELLFOLLIT DE LA ROCA 2012 IAE 7.880,01€
    AJ. D’AGULLANA 2012 IAE 5.033,15€
    AJ. D’AIGUAVIVA 2012 IAE 181.383,23€
    AJ. D’ARGELAGUER 2012 IAE 39.188,85€
    AJ. D’AVINYONET DE PUIGVENTÓS 2012 IAE 6.201,43€
    AJ. D’EL FAR D’EMPORDÀ 2012 IAE 4.114,28€
    AJ. D’ESPOLLA 2012 IAE 2.898,37€
    AJ. D’ESPOLLA 2012 TAXCEM 3.430,00€
    AJ. D’ORDIS 2012 IAE 26.881,82€
    AJ. DE BESALÚ 2012 IAE 47.850,50€
    AJ. DE BESCANÓ 2012 IAE 97.195,92€
    AJ. DE BEUDA 2012 IAE 80.918,63€
    AJ. DE BIURE 2012 IAE 1.649,79€
    AJ. DE BOADELLA I LES ESCAULES 2012 IAE 1.201,95€
    AJ. DE BOADELLA I LES ESCAULES 2012 TAXCEM 2.940,00€
    AJ. DE BOADELLA I LES ESCAULES 2012 TAXCLAV 2.040,00€
    AJ. DE BOADELLA I LES ESCAULES 2012 TAXESC 11.040,00€
    AJ. DE BORDILS 2012 IAE 4.303,67€
    AJ. DE BORRASSA 2012 IAE 7.178,31€
    AJ. DE BORRASSA 2012 TAXCEM 6.645,60€
    AJ. DE BORRASSA 2012 TAXVIV 160.324,32€
    AJ. DE CABANELLES 2012 IAE 5.741,56€
    AJ. DE CABANELLES 2012 IBIR 8.399,95€
    AJ. DE CABANELLES 2012 TAXVIV 1.212,00€
    AJ. DE CABANES 2012 IAE 4.020,63€
    AJ. DE CABANES 2012 TAXCEM 6.516,00€
    AJ. DE CABANES 2012 TAXVIV 39.301,05€
    AJ. DE CAMPLLONG 2012 IAE 51.837,60€
    AJ. DE CANET D’ADRI 2012 IAE 418,33€
    AJ. DE CANTALLOPS 2012 IAE 3.296,34€
    AJ. DE CANTALLOPS 2012 IBIR 1.859,76€
    AJ. DE CAPMANY 2012 IAE 4.238,85€
    AJ. DE CAPMANY 2012 TAXCEM 4.125,00€
    AJ. DE CAPMANY 2012 TAXVIV 38.480,00€
    AJ. DE CELRA 2012 IVTM 408.087,52€
    AJ. DE CERVIA DE TER 2012 IAE 39.529,65€
    AJ. DE CERVIA DE TER 2012 IBIR 9.903,57€
    AJ. DE CISTELLA 2012 IAE 1.704,16€
    AJ. DE CISTELLA 2012 TAXCEM 1.312,40€
    AJ. DE COLERA 2012 IAE 4.082,81€
    AJ. DE DARNIUS 2012 IAE 6.786,63€
    AJ. DE FLAÇA 2012 IAE 23.522,50€
    AJ. DE FORNELLS DE LA SELVA 2012 IAE 107.068,83€
    AJ. DE GARRIGAS 2012 IAE 6.129,46€
    AJ. DE GARRIGUELLA 2012 IAE 6.576,13€
    AJ. DE JUIA 2012 IAE 18.576,10€
    AJ. DE L’ARMENTERA 2012 IAE 1.587,78€
    AJ. DE LA SELVA DE MAR 2012 IAE 253,14€
    AJ. DE LA SELVA DE MAR 2012 TAXCEM 1.380,00€
    AJ. DE LA SELVA DE MAR 2012 TAXVIV 27.756,52€
    AJ. DE LA VALL D’EN BAS 2012 IAE 52.903,85€
    AJ. DE LA VALL DE BIANYA 2012 IAE 137.124,64€
    AJ. DE LES PLANES D’HOSTOLES 2012 IAE 12.940,88€
    AJ. DE LLADO 2012 IAE 9.668,43€
    AJ. DE LLAMBILLES 2012 IAE 10.569,29€
    AJ. DE MAIÀ DE MONTCAL 2012 IAE 5.116,35€
    AJ. DE MASARAC 2012 IAE 1.060,83€
    AJ. DE MAÇANET DE CABRENYS 2012 IAE 9.504,36€
    AJ. DE MIERES 2012 IAE 1.739,54€
    AJ. DE MONTAGUT I OIX 2012 IAE 4.322,12€
    AJ. DE NAVATA 2012 IAE 8.746,57€
    AJ. DE PALAU DE SANTA EULÀLIA 2012 IAE 1.927,82€
    AJ. DE PALAU DE SANTA EULÀLIA 2012 TAXCEM 744,00€
    AJ. DE PALAU DE SANTA EULÀLIA 2012 TAXVIV 5.805,00€
    AJ. DE PEDRET I MARZÀ 2012 IAE 1.707,58€
    AJ. DE PERALADA 2012 TAXCEM 8.652,00€
    AJ. DE PERALADA 2012 TAXVIV 144.361,00€
    AJ. DE PONT DE MOLINS 2012 IAE 2.727,35€
    AJ. DE PONT DE MOLINS 2012 TAXCEM 3.024,00€
    AJ. DE PONT DE MOLINS 2012 TAXVIV 900,00€
    AJ. DE PONTÓS 2012 IAE 1.657,40€
    AJ. DE PONTÓS 2012 IBIR 4.950,54€
    AJ. DE PONTÓS 2012 IBIU 33.250,81€
    AJ. DE PORTBOU 2012 IAE 5.769,45€
    AJ. DE PUIGCERDA 2012 IAE 77.288,91€
    AJ. DE QUART 2012 IAE 91.857,53€
    AJ. DE QUART 2012 TAXCEM 2.600,00€
    AJ. DE QUART 2012 TAXESC 190.944,90€
    AJ. DE RABÓS 2012 IAE 2.609,05€
    AJ. DE RIUDAURA 2012 IAE 2.166,63€
    AJ. DE RIUMORS 2012 IAE 3.663,96€
    AJ. DE RIUMORS 2012 TAXCEM 994,00€
    AJ. DE RIUMORS 2012 TAXVIV 15.220,00€
    AJ. DE S. JULIA LLOR I BONMATÍ 2012 IAE 14.801,50€
    AJ. DE SALT 2012 TAXLTAX 773,10€
    AJ. DE SANT ANDREU SALOU 2012 IAE 975,96€
    AJ. DE SANT ANIOL DE FINESTRES 2012 IAE 46.183,65€
    AJ. DE SANT CLIMENT SESCEBES 2012 IAE 5.855,84€
    AJ. DE SANT CLIMENT SESCEBES 2012 IBIR 1.326,69€
    AJ. DE SANT CLIMENT SESCEBES 2012 TAXCEM 3.241,00€
    AJ. DE SANT CLIMENT SESCEBES 2012 TAXVIV 2.107,11€
    AJ. DE SANT FELIU DE PALLEROLS 2012 IAE 15.107,14€
    AJ. DE SANT FERRIOL 2012 IAE 3.544,41€
    AJ. DE SANT GREGORI 2012 IAE 415.205,51€
    AJ. DE SANT JAUME DE LLIERCA 2012 IAE 88.682,86€
    AJ. DE SANT JOAN DE MOLLET 2012 IAE 2.003,64€
    AJ. DE SANT JOAN LES FONTS 2012 IAE 76.435,16€
    AJ. DE SANT JORDI DESVALLS 2012 IAE 8.365,27€
    AJ. DE SANT JULIA DE RAMIS 2012 IAE 49.170,84€
    AJ. DE SANT MARTI DE LLÉMENA 2012 IAE 247,52€
    AJ. DE SANT MARTI DE LLÉMENA 2012 TAXDIV 7.900,00€
    AJ. DE SANT MIQUEL DE FLUVIÀ 2012 IAE 4.837,14€
    AJ. DE SANT MORI 2012 IAE 5.600,34€
    AJ. DE SANTA LLOGAIA D’ALGUEMA 2012 IAE 22.257,36€
    AJ. DE SIURANA 2012 IAE 2.891,84€
    AJ. DE SIURANA 2012 TAXCEM 513,95€
    AJ. DE SIURANA 2012 TAXCLAV 1.826,06€
    AJ. DE SIURANA 2012 TAXESC 5.056,85€
    AJ. DE TERRADES 2012 IAE 206,67€
    AJ. DE TERRADES 2012 TAXCEM 2.220,00€
    AJ. DE TERRADES 2012 TAXVIV 3.300,00€
    AJ. DE TORTELLÀ 2012 IAE 15.613,09€
    AJ. DE VENTALLO 2012 IAE 5.720,57€
    AJ. DE VENTALLO 2012 TAXCEM 1.995,00€
    AJ. DE VENTALLO 2012 TAXVIV 95.143,80€
    AJ. DE VILABERTRAN 2012 IAE 2.451,13€
    AJ. DE VILABLAREIX 2012 IAE 70.194,99€
    AJ. DE VILADAMAT 2012 IAE 2.183,42€
    AJ. DE VILADAMAT 2012 TAXCEM 1.613,04€
    AJ. DE VILADAMAT 2012 TAXVIV 28.276,76€
    AJ. DE VILADASENS 2012 IAE 452,22€
    AJ. DE VILAJUÏGA 2012 IAE 9.244,34€
    AJ. DE VILAMACOLUM 2012 IAE 3.955,14€
    AJ. DE VILAMACOLUM 2012 PPFESTA 4.629,00€
    AJ. DE VILAMACOLUM 2012 TAXCEM 2.370,00€
    AJ. DE VILANANT 2012 IAE 3.505,66€
    AJ. DE VILANANT 2012 IBIR 4.060,79€
    AJ. DE VILANANT 2012 IBIU 41.879,89€
    AJ. DE VILAUR 2012 IAE 3.255,55€
    AJ. DE VILAUR 2012 IBIR 774,08€
    AJ. DE VILAUR 2012 IBIU 35.656,62€
    AJ.DE SAUS-CAMALLERA-LLAMPAIES 2012 IAE 4.642,03€
    AJ.DE SAUS-CAMALLERA-LLAMPAIES 2012 TAXCEM 4.815,00€
    AJ.DE SAUS-CAMALLERA-LLAMPAIES 2012 TAXCLAV 12.284,44€
    AJ.DE SAUS-CAMALLERA-LLAMPAIES 2012 TAXESC 39.250,31€
    TOTAL: 3.575.127,17 €
    Girona, 2 d’agost de 2012
    Àngel Líria Grande
    Director de l’Àrea de Gestió Tributària i Recaptació, per absència
    Argelaguer, Sales de Llierca, Sant Jaume de Llierca, Montagut i Oix, Tortellà, Les Planes d’Hostoles, Sant Feliu de Pallerols, Sant Aniol de Finestres, Besalú, Beuda, Maià de Montcal, Sant Ferriol, Olot, Castellfollit de la Roca, Les Preses, Riudaura, Sant Joan les Fonts, La Vall de Bianya, La Vall d´en Bas, Mieres, Santa Pau Garrotxa Girona Lleida Tarragona Barcelona Catalunya Espanya Lejarza

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s

 
A %d blogueros les gusta esto: